Рекомендації класному керівнику
1. Вплив на дитину без роботи з
виявлення причин буде ситуативний, його ефективність низька.
2. За ряду причин необхідно впливати
не на девіантного учня, а на його оточення (батьків, осіб які їх замінюють та
інших родичів або друзів).
3. У плануванні виховної роботи з
класом класному керівнику необхідно продумати індивідуальну, групову або
колективну діяльність.
4. З метою залучення девіантного
учня до організації та проведення творчих заходів, спортивно-змагальної,
громадської або соціально-корисної діяльності необхідно спланувати
корекційно-виховний процес через групові форми роботи з іншими учнями
(обов’язково беручи до уваги результати попередньої діагностики) Завдяки такої
діяльності в проблемного учня буде можливість самоствердитися та завоювати
авторитет однолітків соціально-прийнятними засобами.
5. Важливо огородити девіантного
учня від деструктивного впливу або максимально його послабити.
6. Причиною асоціальної поведінки може
бути складне фізичне або психічне порушення. В цьому випадку необхідно
звернутися до батьків учнів з пропозицією обстеження або лікування (навчання) у
спеціалізованих установах.
Немає коментарів:
Дописати коментар