Робота з педагогічним колективом

Форми   корекційної роботи з дітьми девіантної поведінки та рекомендації щодо її подолання

Рекомендації класному керівнику
1.     Вплив на дитину без роботи з виявлення причин буде ситуативний, його ефективність низька.
2.     За ряду причин необхідно впливати не на девіантного учня, а на його оточення (батьків, осіб які їх замінюють та інших родичів або друзів).
3.     У плануванні виховної роботи з класом класному керівнику необхідно продумати індивідуальну, групову або колективну діяльність.
4.     З метою залучення девіантного учня до організації та проведення творчих заходів, спортивно-змагальної, громадської або соціально-корисної діяльності необхідно спланувати корекційно-виховний процес через групові форми роботи з іншими учнями (обов’язково беручи до уваги результати попередньої діагностики) Завдяки такої діяльності в проблемного учня буде можливість самоствердитися та завоювати авторитет однолітків соціально-прийнятними засобами.
5.     Важливо огородити девіантного учня від деструктивного впливу або максимально його послабити.
6.     Причиною асоціальної поведінки може бути складне фізичне або психічне порушення. В цьому випадку необхідно звернутися до батьків учнів з пропозицією обстеження або лікування (навчання) у спеціалізованих установах.

Немає коментарів:

Дописати коментар